Dieta 2 - 8 marca

2 - 8 marcaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
ŚniadanieChlebek drożdżowy makrela wędzona, pasta jajeczna ze szczypiorkiem.Pełnoziarniste naleśniki z masłem orzechowym i bananem z dodatkiem sosu malinowegoChleb z suszonymi pomidorami, twarożek zielony posypany orzechami i czerwony z dekoracją z roszponkąCiastka malinowo-kokosowe z kaszy jaglanej, ananas, jabłko, serek waniliowo-makowyPasztet z szpinakowy z łososiem, chleb z ziarnem, plastry ogórka + sos cytrynowyJaglanka z karmelizowaną śliwką i bakaliamiŚniadaniowe ciasto marchewkowe, jogurt naturalny, filety z pomarańczy, grejpfruta
II ŚniadanieCzekoladowo-kokosowe ciasto wegańskieCaprese z grissini i pestoDeser leśny mech z frużeliną wiśniowąSmoothie gruszka-jabłko-chia-pietruszka Owsiany krem a’la kinder buenoPasta z brokułów, pieczywo ryżowe, słupki warzywRisotto dyniowe z parmezanem
ObiadPulpety z kalafiora w kremowym sosie z suszonych pomidorów + makaron penneWege kotlety z bobu i bryndzy, pieczone młode ziemniaki z koperkiem, tzatzikiPlacki gryczane z kotlecikami z tuńczyka i warzywami w sosie porowym.Klopsiki jaglane z jarmużem i chia,makaronem oraz rukolą, kukurydzą i pestkami słonecznikaMorszczuk w sosie maślanym, surówka z rukolą i selerem, kolorowy ryżPulpeciki z tofu w sosie koperkowym, puree z białych warzyw, kolorowa fasola szparagowaDorsz na parze z kaszą kuskus z warzywami.
PodwieczorekSałatka z komosą, gruszką i fetąKremowa zupa jabłkowa z cynamonemSałatka z oscypkiem, burakiem i żurawinąKrem z selera z groszkiem ptysiowymPieczone warzywa z sosem tahiniKawowy sernik na zimno na migdałowym spodzieNasz kisiel z wiśni, kleks ricotty
KolacjaPieczona dynia z serem kozim i konfiturą cebulowąSałatka z batatem, wędzonym pstrągiem i fasolą czerwonąZupa meksykańska z tacosHiszpańska tortilla z białą fasola z zielonym groszkiem + zielony sos koperkowyArabska sałatka z ciecierzycą i fetą, grzanki z ciemnego pieczywa, sos w kokilceRatatuj z soją i macą razowąPlacki z batatów i marchewki z dipem pietruszkowym